Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Garantie en Klachten

Schade & defect bij ontvangst
Wij besteden de uiterste zorg aan het verpakken van uw bestelling om er zorg voor te dragen dat deze in goede staat en zonder beschadiging bij u aankomt. Het kan echter sporadisch voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens het verzendproces. Mocht u uw bestelling beschadigd ontvangen, dient u hiervan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst, een melding te maken naar ons mailadres info@luxeyfashion.nl. U dient in het mailbericht foto's bij te voegen van de beschadiging(en). Wij zullen vervolgens spoedig reageren met een gepaste oplossing.

Garantie
Op alle producten geven wij standaard 6 maanden garantie, tenzij anders aangegeven. De garantie omvat defecten ten gevolge van productiefouten. Slijtage of defecten ontstaan door gebruiksschade, en te verwachten slijtage door normaal dagelijks gebruik, vallen niet onder de garantieregeling. Om aanspraak te maken op de garantie, dient u de originele rekening te bewaren en het product aan te melden via ons mailadres info@luxeyfashion.nl

Klachten
Bent u ergens minder tevreden over, of u heeft een andere klacht te melden, neem dan allereerst contact met ons op via info@luxeyfashion.nl. Wij zullen uw klacht spoedig en zorgvuldig behandelen en zullen er alles aan doen om met een gepaste oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting Webwinkelkeur via deze link. U heeft als consument tevens het recht uw geschil voor te leggen aan het Europese Geschillencommissie via deze link.