Hulp nodig?
Veel gestelde vragen
Staat jouw antwoord er niet bij? mail dan naar info@luxeyfashion.nl
Verzending
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De verzending vindt plaats tussen de 1-2 werkdagen. We streven er naar om jouw pakket binnen 24u te verzenden (op werkdagen).
We snappen heel goed dat je zo snel mogelijk jouw pakket wilt ontvangen. Echter wordt er in het weekend geen pakketten opgehaald. Heb je besteld op zaterdag of zondag? dan wordt deze maandag verzonden. Bij normale dienstregeling van DHL zal de bestelling dan de volgende dag al geleverd worden.
De verzendkosten in NL zijn €6.20 en voor Belgie is dat €8.95.
Meer info: Verzendkosten
Wij verzenden alle bestelling met track & trace. Je ontvangt de track & trace per e-mail zodra wij jouw bestelling hebben verzonden.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Retourneren
Retourneren kan binnen 14 dagen met bijgeleverd retourformulier. Ben je deze kwijt? vraag dan gerust een nieuwe via retour@luxeyfashion.nl
Meer info over retourneren vind je hier.
Ja, zodra wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen doen wij ons best deze zo snel mogelijk te verwerken. Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd ontvang je ook de verzendkosten van de heenzending retour.
Zodra je van ons een bevestiging e-mail hebt ontvangen over de ontvangst van je retourzending, duurt het max. 10 werkdagen om het bedrag retour te crediteren.
Je ontvangt geen geld retour. Je krijgt een nieuwe code t.w.v. het bedrag.
Afhalen
Jazeker! kies bij het afrekenproces voor de optie ¨afhalen¨. Zodra je bestelling met liefde is ingepakt, ontvang je een mail dat je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Heb je het mailtje ontvangen? mail of bel even voor het maken van een afspraak. Dit kan vaak dezelfde dag nog! zo kan je eerder genieten van jouw bestelling.
Jazeker! Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kan je bij bestellen. Je kan weer kiezen voor de verzendoptie ´afhalen´. de bestellingen worden dan samengevoegd.
Jazeker! wij hebben geen fysieke winkel, maar wel een showroom aan huis. Je kunt bij ons pinnen of contant betalen.
Heb je een bestelling geplaatst, maar is het item niet naar wens? dan krijg je gewoon je geld terug.
Overig
Voor verzending controleren we de artikelen goed voordat ze worden verzonden. Helaas kan het voorkomen dat er iets is mis gegaan met de vewerkening van jouw bestelling.
Indien je een artikel mist, verzoeken we je bij constateren direct contact op te nemen met ons. Dit kan via de mail info@luxeyfashion.nl of bel/app naar 06-82055307. We beantwoorden zo snel mogelijk je bericht en zoeken samen naar een gepaste oplossing.
Allereerst excuses voor het ongemak! Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen (bijvoorbeeld verkeerde kleur of maat) kun je het artikel gratis retourneren. Stuur ons een mailtje naar info@luxeyfashion.nl of bel/app naar 06-82055307 en helpen je graag verder. De kosten voor het retourneren zijn voor ons. De juiste items worden z.s.m. kosteloos naar je toegestuurd.
LET OP! Als je het verkeerde artikel retourneert, vragen wij je dit artikel in de originele staat en labels te retourneren. Zonder originele labels, kunnen wij de retourzending niet aannemen.
Wij proberen zo snel mogelijk jouw mail te beantwoorden. binnen 1-2 werkdagen heb je een reactie op je mail.
LET OP! op zaterdag en zondag beantwoorden wij geen mails. Heeft je vraag spoed? App ons dan.
Staat jou antwoord hier niet tussen?
Neem contact met ons op.